از بین بردن لکه موکت

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
علی
12:15
یک شنبه 17 مرداد 1400
هنگام نصب فرش ، ممکن است خود را در حال انباشتن لکه های فرش قرار دهید ، از بین بردن لکه موکت محاسبه کنید که چند ساعت به تمیز کردن فرش اختصاص می دهید ، یا سعی کنید بفهمید چگونه لکه ها را از بین ببرید. حتی خانه بدون بچه یا حیوان خانگی مستعد حداقل یک نشت یا لکه است. صرف نظر از نشت ، روند حذف لکه های فرش تقریباً یکسان است. خوشبختانه ، این آسان است! سه مرحله ساده ارائه شده در زیر را دنبال کنید و فرش شما بدون تمیز کردن حرفه ای بخار فرش به عنوان نو خوب خواهد بود.
 
 
اعتبار: TRIA GIOVAN
چگونه لکه ها را از روی فرش پاک کنیم
شما بسیار تلاش کردید تا به مردم یادآوری کنید که کفش های خود را بردارند و از آوردن غذا به اتاق های فرش شده خود اجتناب می کنید. و بعد این اتفاق افتاد. ریختن قهوه یا قایق سوپ پرنده در روز شکرگزاری. وارد حالت حذف لکه می شوید و بهترین پاک کننده لکه فرش را جستجو می کنید.
 
قبل از دستیابی به نزدیکترین بطری محلول پاک کننده ، ممکن است متوجه شوید که بهترین محلول تمیز کننده فرش آب است. لکه را با یک پارچه سفید تمیز و کمی مرطوب پاک کنید (مالش ندهید).
 
اگر آب معمولی کار نمی کند ، به سراغ لکه پاک کننده فرش یا محلول DIY بروید. بهترین پاک کننده لکه فرش متناسب با علت ایجاد لکه خواهد بود. این سه مرحله را دنبال کنید و دقیقاً می دانید که چگونه لکه های فرش را تمیز کنید.
 
مطالب مرتبط: با این پاک کننده های اثبات شده لکه فرش طبیعی شوید
 
مرحله 1: حذف اضافی در اسرع وقت
هرگونه ماده جامد اضافی را با یک قاشق یا چاقوی کره در اسرع وقت پاک کنید تا نشت قابل تمیز شدن شما به لکه دائمی تبدیل نشود. مایع اضافی را به آرامی با یک پارچه تمیز ، سفید و جاذب پاک کنید و از لبه بیرونی لکه به سمت مرکز کار کنید تا از پخش شدن جلوگیری شود. درک کریستین از سرویس خدمتکار من می گوید: "همیشه لکه کنید ، هرگز مالش ندهید ، که می تواند به طور مداوم به الیاف فرش آسیب برساند." این کار را آنقدر تکرار کنید تا پارچه دیگر رنگی به خود نگیرد.
 
مرحله 2: یک لکه پاک کننده فرش را بمالید
هر لکه باقی مانده را با یک پاک کننده لکه فرش اسپری کنید. دستورالعمل سازنده را برای استفاده دنبال کنید. همچنین می توانید فرش را با محلول سرکه تمیز کنید. برای از بین بردن لکه فرش خانگی ، 1 قاشق چایخوری مایع ظرفشویی ملایم را در 1 لیتر آب گرم هم بزنید و 1/4 قاشق چایخوری سرکه سفید را اضافه کنید و روی لکه فرش بمالید. مهم نیست از چه محلول تمیز کننده فرش استفاده می کنید ، مراقب باشید که لکه را بیش از حد مرطوب نکنید ، زیرا می تواند به پشت آسیب برساند. بگذارید 10 دقیقه بماند.
 
نکته ویراستار: همیشه قبل از استفاده از یک ماده تمیز کننده روی لکه روی فرش ، میزان ماندگاری رنگ را در نقطه ای نامحسوس آزمایش کنید.
 
مرحله 3: لکه را از بین ببرید
با استفاده از یک پارچه تمیز ، سفید و جاذب ، لکه را از بیرون داخل کنید. این کار را تکرار کنید تا لکه دیگر به پارچه منتقل نشود. با آب سرد لکه کنید ، سپس خشک کنید. برای خشک شدن کامل ، این ترفند را امتحان کنید: منطقه مرطوب را با یک لایه پارچه یا حوله کاغذی به ضخامت 1/2 اینچ بپوشانید. آنها را با یک جسم سنگین وزن کنید و حوله های کاغذی را عوض کنید تا خشک شوند.
 
مطالب مرتبط: برترین ترفندها برای شستشوی عمیق فرش


تعداد بازدید از این مطلب: 16
بازدید : 16

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود